Six Sigma 

Six Sigma

SIX SIGMA – METODOLOGIJA USPJEHA U GIKIL-u

Six Sigma koristi pristup poznat kao DMAIC i statističke metode, čime doprinosi poboljšanju poslovanja temeljenog na pronalaženju i uklanjanju grešaka i uzroka grešaka ili nedostataka u poslovanju (proizvodnja, usluge), smanjenju varijacije, fokusirajući pažnju na izlaznim parametrima kritički važnim za kupce ili korisnike.

Metodologiju je orginalno formulirao Bill Smith u Motoroli 1986. godine, i od tada se primjenjuje širom svijeta, donoseći ogromne prednosti za kompanije. Six Sigma metodologija uključuje pet koraka (Definirati, Mjeriti, Analizirati, Poboljšati i Kontrola). Koncept Six Sigma u naporima svake kompanije je da približi Six Sigma nivo tačnosti  koji je  3,4 defekata na milijun mogućnosti za pogreške. To se može u potpunosti uzeti u obzir kao „besprijekoran" proces.

Six Sigma kao uspješna metodologija počela se primjenjivati u GIKIL od 2004. godine. U tom periodu, redovni treninzi su provedeni što je dovelo do 5 crnih pojaseva, 97 zelenih pojaseva i 27 žutih pojaseva pojaseva u kompaniji. U avgustu 2014. godine, Six Sigma tim dodatno je proširen da ima pojedine koordinatore za sve fabrike, i značajni benefiti se očekuju iz ove inicijative u narednom periodu.