Društveno odgovorno poslovanje 

Društveno odgovorno poslovanje

Kao kompaniji sa dugom historijom proizvodnje, korporativna društvena odgovornost je ugrađena u našu kulturu i našu poslovnu strategiju.  Društvena odgovornost je u GIKIL-u obaveza s punim radnim vremenom. Ona inspirira naš način razmišljanja i utiče na naše akcije. Društveno odgovorno poslovanje u GIKIL-u znači zadovoljavanje potreba naših udjeličara dok poslujemo na socijalno, ekonomski i ekološki odgovoran način u korist budućih generacija. Naše prakse kreiraju fundamentalnu vrijednost za GIKIL i sve naše klijente, kupce, uposlenike, investitore, izvođače radova i zajednicu u kojoj mi poslujemo. GIKIL je kontinuirano sarađuje sa kupcima, dobavljačima, regulatorima, industrijskim tijelima i saradnicima širom svijeta. Mi slušamo, razmišljamo i odgovaramo našim dioničarima; oni su od ključne važnosti za kreiranje naših prioriteta za DOP, kao i za razvoj proizvoda.

Mi radimo na rješavanju nekih od najvećih izazova zajednice. Zalažemo se za pronalaženje održivih rješenja u korist društva, ljudi koji u njemu žive i ekonomije. Društvena odgovornost je u GIKIL-u više nego jedan program ili jedan skup dobrih namjera. Naša je obaveza da ulažemo napore u cilju poboljšanja društva, upravljanja, te okolišne i ekonomske održivosti. 
Ali pri implementirenju aktivnosti iz oblasti DOP-a, za GIKIL je važno da ne posmatra ove aktivnosti čisto sa aspekta kvantiteta aspekta, nego i kvaliteta. Lako je napisati ček. Ali iako su finansije bitne, jednako je od vitalnog značaja osigurati da su finansirane aktivnosti DOP-a dobro planirane, te isto tako da njihova implementacija napravi istinsku razliku na održivoj osnovi našim dioničarima i društvu. Stoga se GIKIL fokusira na oblasti gdje mi možemo učiniti razliku, bilo kroz način na koji poslujemo u okviru biznisa, ili putem našeg šireg uticaja u društvu.

Za GIKIL je važno da uzvraća društvu jer pomažući društvu i pružajući ruku podrške onima oko sebe može biti obostrano korisno i profitabilno. To može biti teže postići i treba vremena, ali će donijeti dugoročne koristi. 
Postoji potreba da se podstakne jako i efektivno partnerstvo izmedu poslovnog sektora, javnih i nevladinih organizacija u zajednici kako bi se dovela stvarna promjena u načinu razmišljanja, a koja će poboljšati održivost društva.

Finansijska kriza donosi nove izazove takođe. Ali biti dobar korporativni sugrađanin za GIKIL ostaje glavni prioritet i mi nastavljamo sa našim programom DOP-a.